Reviews voor Reviews voor Gepersonaliseerd Plakboek

• Satijnen harde kaft
  • Flexibele rug
  • Papier met pergamijnen tussenvellen
  • Optionele fotohoekjes
  • Geleverd met hoes

Denk terug aan speciale gebeurtenissen, door ze te bewaren in een gepersonaliseerd plakboek.

Plak dit album vol met jouw foto's, kaartjes, brieven en alles wat jij wil bewaren. Het heeft iets magisch om zelf jouw gepersonaliseerde scrapbooks te vullen. De albums worden handgemaakt met behulp van traditionele bindtechnieken en voorzien van een Monroe satijnen kaft. Jouw gepersonaliseerde plakboeken worden geleverd in een prachtige hoes, waardoor alle belangrijke momenten goed bewaard blijven. Het scrapbook is zowel een geweldig cadeau voor jezelf als een mooi en persoonlijk geschenk voor een dierbare.
  • Verkrijgbaar in drie maten
  • Small - 21 cm x 16 cm
  • Medium - 23 cm x 32 cm
  • Large - 33 cm x 33.6 cm
  • Optioneel: 250 fotohoekjes en klassieke hoes
  • Leg belangrijke momenten vast
  • Harde kaft van satijn
  • Flexibele rug
  • Italiaans ivoorkleurig papier
  • Pergamijnen tussenvellen
  • Creëer online
  • Op bestelling gemaakt

Onderhoudsinstructies

Alleen oppervlak reinigen. Voorzichtig met de hand reinigen met een vochtige doek met een mild reinigingsmiddel.

• Afvegen
  • Niet weken

Scrapbooking 101: Hoe Werkt Het?

Stap 1: De inhoud

Waar wil jij het album mee vullen? Met een leuk en creatief idee kun jij aan de slag om het perfecte plakboek te creëren, dat voorzien is van een kaft met jouw gepersonaliseerde ontwerp. Of jij nu jouw zwangerschap of jullie eerste huwelijksjaar wil vastleggen of een mooi aandenken wil maken aan een geweldige reis. Wanneer jij voldoende inspiratie hebt, wordt het tijd om alles te verzamelen wat jij in het boek wil plakken; van foto's en liefdesbrieven tot kaartjes en post-its.

Stap 2: De indeling

We raden je aan om na te denken over hoe jij wil dat het album eruit komt te zien en voor wie het boek bestemd is. Als je een plakboek maakt voor jezelf, kun je zo creatief te werk gaan als je wil. Wordt het echter gebruikt of gepresenteerd tijdens een bijzondere gelegenheid, dan is het misschien beter wat gestructureerder te werk te gaan.

Stap 3: Kies de maat en de lay-out

Kies voor een klein, medium of groot plakboek - de afmetingen vind je hieronder.

Stap 4: Ontwerp zelf de kaft van jouw gepersonaliseerde scrapbook

Zodra je de maat hebt geselecteerd, kun je beginnen met het ontwerpen van de voor- en achterkant.
Denk hierbij aan het volgende:

• Voor wie het plakboek bestemd is
  • Welke gebeurtenis of mijlpaal je wil vastleggen
  • Of jij teksten wil toevoegen
  • Of je wil dat het boek een elegante of rustieke uitstraling heeft

Met onze design interface kun je zoveel foto's toevoegen aan de voor- en achterkant van het boek als jij wil, of juist voor één krachtige foto kiezen die jouw thema weergeeft. Je kunt ook tekst toevoegen aan de kaft van je plakboek, die bijvoorbeeld de datum of gebeurtenis weergeeft.

Stap 5: Vul je plakboek en creëer herinneringen

Nu komt het leukste gedeelte! Begin met het verzamelen van leuke souvenirs van dagjes uit en momenten die jij niet wil vergeten. Zelfs een herinnering aan een heerlijke dag in het park kun jij bewaren, door gewoon een bloem te plukken in het gras naast je. Schrijf op wanneer deze dag plaatsvond en met wie jij daar was, om op originele wijze bijzondere momenten te bewaren.

Maten Plakboeken

Klein plakboek
21 x 16 cm
Paginagrootte 20 x 15 cm
30 pagina's / 60 zijden

Medium plakboek
23 x 32 cm
Paginagrootte 21 x 30 cm
30 pagina's / 60 zijden

Groot plakboek
33 x 33 cm
Paginagrootte 31 x 31 cm
50 pagina's / 100 zijden

Omdat je alle plakboeken zelf met foto's en herinneringen kunt vullen, bieden we een optionele set van 250 fotohoekjes aan. Deze zijn bleekvrij en zullen jouw foto's dus niet verpesten. Is het scrapbook een speciaal cadeau, bijvoorbeeld voor een 21e verjaardag of een jubileum? Dan kunnen we het leveren in een klassieke zwarte insteekhoes, waardoor het een extra luxe uitstraling krijgt.

Trouwalbum

Je kunt natuurlijk zoals zovelen een klassiek trouwalbum creëren, maar wat als je ook de confetti, de bloemen, het menu en de naamkaartjes wilt bewaren? Met ons gepersonaliseerde plakboek kun je deze magische momenten voor altijd vastleggen, zodat je er nog jarenlang aan kunt terugdenken. De rug van het boek is zo ontworpen, dat hij zich makkelijk aanpast aan het volume van het boek; dus maak je geen zorgen over het toevoegen van grotere items. Personaliseer de voorkant met jullie namen, trouwdatum en een prachtige foto van de grote dag.

Baby's Eerste Jaar

Vier het 1e jaar van jullie baby door een plakboek te maken. Dit is een unieke manier om de herinneringen te delen met vrienden en familie, en natuurlijk een mooi aandenken het kind zelf, wanneer het wat ouder is. Vul het scrapbook met foto's en verhalen over hun ontwikkeling en groei tijdens de eerste 12 maanden, zodat je nooit vergeet hoe geweldig het ouderschap is. Bedruk de harde kaft met de eerste foto van jullie kleine en begin met het vullen van een prachtig boek over zijn/haar eerste levensjaar.

Summer of Love

Creëer gepersonaliseerde plakboeken, waar jouw toekomstige ik je dankbaar voor zal zijn. Als jij in de zomer een grote reis hebt gemaakt of een nieuwe stad hebt bezocht, leg dan de herinneringen van dit onvergetelijke seizoen vast in een album. Vul het boek met afbeeldingen en memorabilia en bedruk de kaft met een collage van de foto's die perfect weergeven hoe geweldig deze tijd was.

Plakboek als Geheugensteuntje

Mensen met dementie of Alzheimer kunnen veel baat hebben bij deze scrapbooks. Vul de boeken met materialen, verhalen en foto's die kunnen helpen verre herinneringen levend te houden. Ontwerp jouw eigen album en ervaar hoe een dierbare kan genieten van het ophalen van mooie momenten.

Kwantumkorting

Zoals op veel van onze producten krijg je ook op onze hardcover scrapbooks een kwantumkorting wanneer je meerder producten besteld. Ideaal, wanneer jij verschillende projecten of interesses hebt. Bestel vandaag nog meerdere plakboeken en bespaar geld.

Stap voor stap

De harde omslag van jouw gepersonaliseerde plakboek wordt voorzien van luxe Monroe satijn, dat door onze technici wordt bedrukt met behulp van de modernste digitale printtechnieken. Deze techniek zorgt dat de milieuvriendelijke inkten zich hechten aan de vezels van de stof, wat een geweldige printkwaliteit oplevert zonder textuur of restproducten. Vakmensen gebruiken traditionele bindmethodes om jouw gepersonaliseerde album te voorzien van Italiaanse, ivoorkleurig papier, dat jij kunt vullen met jouw foto's en herinneringen.

Jouw gepersonaliseerde scrapbook album wordt volledig gecontroleerd op kwaliteit voordat het naar jou wordt verzonden, zodat het gegarandeerd aan onze hoge standaarden voldoet.

Maak een Collage

Omdat het Monroe satijn dat we voor de kaft gebruiken een geweven stof is, adviseren we om ontwerpen te kiezen met duidelijke details. Wanneer jij de voor- en achterkant wil voorzien van een grote fotocollage, upload dan simpelweg meerdere foto's, kies uit een van onze vooraf ingestelde lay-outs of creëer jouw eigen collage. Zowel de pagina's als de kaft kun jij volledig naar wens indelen; de mogelijkheden zijn eindeloos. Het boek wordt afgewerkt met beschermende metalen hoekjes, die verder geen invloed hebben op jouw ontwerp.

Trending: