Retourzendingen, Restituties en Annuleringen

Deze website wordt beheerd Contrado Imaging Ltd.

1. GEPERSONALISEERDE PRODUCTEN

Ons Retourbeleid

We willen dat u tevreden bent met uw bestelling en we zijn dan ook vastberaden om te zorgen dat onze producten blije klanten opleveren. Omdat alle producten bij Contrado Imaging Ltd handgemaakt worden, kan er altijd sprake zijn van een menselijke fout. In de meeste gevallen zal onze afdeling kwaliteitscontrole de gebreken identificeren en zorgen dat het product helemaal in orde is, nog voor dit naar u wordt verzonden. In het zeldzame geval dat er echter iets mis is met uw bestelling, horen we dit graag meteen van u. Hieronder leest u hoe u dit het beste aan kunt pakken:

Als een product gebreken vertoont, kunt u dit binnen 14 dagen naar ons terugsturen. Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier en vermeld hierbij uw naam en het bestelnummer.

Een medewerker van onze klantenservice zal u helpen bij het doorlopen van de retourprocedure. Deze procedure gaat vaak sneller wanneer u een afbeelding van het foutieve product (evenals een heldere omschrijving van het probleem) via e-mail naar ons klantenserviceteam stuurt.
We wijzen u graag op de algemene voorwaarden, die u heeft geaccepteerd bij het plaatsen van de bestelling. U vindt deze voorwaarden op onze website en in de bevestigings-e-mail van uw bestelling.
 

We handelen in overeenstemming met de volgende voorschriften:
We accepteren alleen geretourneerde goederen die aangetekend worden verzonden. De retourkosten vallen in eerste instantie voor rekening van de koper. Wanneer we het product gecontroleerd hebben en het inderdaad foutief blijkt, krijgt u dit bedrag van ons terug.

Alleen wanneer wij het product in ongebruikte staat ontvangen, kunnen we het probleem oplossen.

NB: We kunnen helaas geen reparaties uitvoeren, wanneer het producten betreft die niet meer in originele staat verkeren of al gebruikt zijn. In het geval van een klein defect, kunnen we een alternatieve oplossing aanbieden.
 

Ons Restitutiebeleid

Voordat u uw bestelling ontvangt - We weten dat niet alles altijd volgens plan verloopt. Daarom wachten we altijd 30 minuten, nadat u uw bestelling heeft geplaatst, voordat we beginnen aan de productie. Binnen deze 30 minuten kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen om uw order aan te passen of te wijzigen. Heeft u vragen over de bestelling of twijfels over het ontwerp? Neem dan contact op met ons vriendelijke klantenserviceteam. Een medewerker helpt u graag bij het beantwoorden van uw vragen en kan de volledige terugbetaling voor u regelen.

Wanneer u een bestelling plaatst bij Contrado Imaging Ltd (en andere handelsnamen in het beheer van Contrado Imaging Ltd), investeert u niet alleen in een mooi product, maar ook in onze goede service. Wij maken en personaliseren elk product met de hand op bestelling. Zodra we starten met het produceren van uw gepersonaliseerde items, hebben we al geïnvesteerd in de inkten, het transferpapier, de materialen en het personeel. Mocht u na deze 30 minuten de bestelling annuleren, zijn wij niet meer in staat om het volledige bedrag te vergoeden. We zullen in dit geval dan ook alternatieve opties met u bespreken en mogelijk een deel van de kosten restitueren. Een medewerker van onze klantenservice kan u hier meer informatie over geven.

Wat er ook gebeurt, wij staan altijd klaar om u te helpen. Neem contact op met onze klantenservice om uw problemen te bespreken.

Na ontvangst van uw bestellingWe willen dat u tevreden bent met uw producten en hopen dan ook dat u contact met ons opneemt wanneer dit niet het geval is. We waarderen uw feedback. Omdat al onze items op bestelling worden gepersonaliseerd, kunnen wij deze niet doorverkopen. Dit betekent dat er bepaalde zaken zijn die u grondig moet controleren, voordat u uw bestelling plaatst.
Vanwege de gepersonaliseerde aard van de producten die u bestelt bij Contrado Imaging Ltd, is elk product uniek en wordt elke bestelling afzonderlijk beoordeeld. Omdat uw tevredenheid van groot belang is voor ons, zullen we altijd onze uiterste best doen om een goede oplossing te vinden wanneer u problemen ervaart.

Neem bij problemen of kwesties binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op via ons contactformulier; vermeld hierbij uw bestelnummer, een korte omschrijving van het probleem en voeg foto's toe van het defecte product. Ons toegewijde team neemt binnen gemiddeld 12 uur contact met u op. Volgens de Europese wetgeving kunnen de producten niet worden geretourneerd, omdat ze naar uw wens zijn gemaakt of door u zijn gepersonaliseerd. Wij kunnen, naar eigen goeddunken, op zoek gaan naar andere oplossingen.
 

2. NIET GEPERSONALISEERDE PRODUCTEN

Ons Retour- & Restitutiebeleid

U heeft het recht om uw verkoopcontract van een niet-gepersonaliseerd product te annuleren, op voorwaarde dat u ons niet meer dan 14 dagen na ontvangst van het product hiervan op de hoogte stelt. U moet het ongebruikte, niet-gepersonaliseerde product terugsturen binnen 14 dagen nadat u ons hiervan op de hoogte heeft gebracht en u bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.

In het onwaarschijnlijke geval dat er een productiefout optreedt, zal deze kosteloos hersteld worden. Onder productiefouten vallen krassen op het product en problemen met de naden en zomen. Wij, de fabrikant, bepalen wat er onder productiefouten valt.

Alle bestellingen die geplaatst worden via groothandelsaccounts worden gezien als business-to-business contracten en vallen daardoor niet onder het consumentenrecht, omdat groothandels als bedrijven worden gezien. Bedrijven kunnen geen aanspraak doen op deze rechten bij slijtage, misbruik of onopzettelijke schade, of wanneer ze hebben besloten het artikel toch niet te willen houden.
 

3. ANNULERINGEN

Binnen 30 minuten - We wachten 30 minuten nadat u de bestelling heeft geplaatst, voordat we tot productie overgaan. Binnen 30 minuten kunt u contact met ons opnemen als u uw bestelling wil wijzigen of aanpassen. Als u vragen heeft over uw bestelling, of twijfels heeft over het gekozen ontwerp, neem dan contact op met ons vriendelijke klantenserviceteam via ons contactformulier. Zij helpen u graag verder en kunnen indien gewenst de volledige terugbetaling regelen.

Na 30 minuten - Omdat elk product handgemaakt en gepersonaliseerd wordt op bestelling, hebben we op het moment dat de productie start al geïnvesteerd in inkten, transferpapier, materialen en de werknemers die nodig zijn voor het creëren van de door u bestelde producten. Wanneer u 30 minuten na het plaatsen van een bestelling deze wil annuleren, zijn we dan ook genoodzaakt hier 20% van de kosten voor in rekening te brengen.

V.100000002 05/Jun/2020