Mijn Bestelling

  • De status van je bestelling bekijken

    Je kunt de status van je bestelling hier bekijken met je ordernummer en e-mailadres om je besteloverzicht te zien.
    We raden je aan om een account aan te maken bij ons ("Log In" button bovenaan onze website, en dan "Registreer") voor toegang tot je bestelgeschiedenis en makkelijk inzicht in de status van je bestelling.
    Hier zijn de statussen die je tegen kunt komen:

    • Nieuwe bestelling:
      • Je bestelling is net gedaan en wordt verwerkt door ons systeem. Je kunt je bestelling nog wijzigen door je bestelling naar de wachtlijst te verplaatsen in je besteloverzicht.
    • Wachtlijst:
      • Je bestelling wordt beoordeeld door onze klantenservice, wellicht is er ook actie van jouw kant nodig.
        De productie kan niet beginnen als je bestelling deze status heeft. Misschien is je afbeelding van slechte kwaliteit, is er witruimte tussen de afbeeldingen of tekst te dicht bij de rand, etc.
      • Als we denken dat je bestelling in orde is passen we het aan en gaan we verder, in geval van twijfel of als er actie van jouw kant vereist is nemen we contact met je op.
      • Als we je gevraagd hebben om je ontwerp aan te passen of te controleren klik je op de ‘Ontwerp bekijken of aanpassen’ button in je besteloverzicht. Zodra je je wijzigingen gemaakt hebt klik je op de ‘Wijzigingen Verzenden’ button. Hou er rekening mee dat je op de wachtlijst blijft staan als je geen actie onderneemt!
    • In Behandeling:
      • We zijn begonnen met drukken en de productie.
      • Het is nu helaas te laat om wijzigingen aan te brengen omdat we al begonnen zijn met de productie om snel te kunnen leveren. Voor dringende vragen kun je ons bellen of met ons chatten, wij doen ons best om je te helpen. Als we te ver zijn met het verwerken van je bestelling kunnen we misschien niets meer wijzigen. Als je wijzigingen absoluut nodig zijn kunnen extra kosten van toepassing zijn.

    Zodra je je bestelling geplaatst hebt kun je deze nog een paar minuten wijzigen of annuleren voordat we ermee aan de slag gaan. Als je later wil annuleren en we al begonnen zijn met drukken (dat doen we ook buiten kantooruren) kan het zijn dat er extra kosten van toepassing zijn.

  • Bestellingen annuleren

    Zodra je je bestelling geplaatst hebt kun je deze nog gratis wijzigen of annuleren zolang hij de status wachtlijst of nieuwe bestelling heeft. We beginnen vaak al binnen een paar minuten na het ontvangen van de bestelling met afdrukken om zo snel mogelijk te kunnen verzenden.

    Neem direct contact met ons op via Chat of telefoon en hou je ordernummer bij de hand.

    Als je bestelling in behandeling is en je wilt annuleren, na het controleren van je bestelstatus (productiestatus of tijd besteed bij onze klantenservice, transfer papier of gebruikt stof) kunnen we kosten in rekening brengen.

  • Waarnaar verzendt Bags of Love?

    We verzenden wereldwijd. Je kunt de bezorgkosten zien op de productpagina's. Als je over de Britse bezorgkosten scrollt zie je de bezorgkosten voor de EU en internationale verzendingen.

    Als je meerdere producten in je winkelmandje hebt worden de bezorgkosten bijgewerkt, afhankelijk van het soort producten.

    Om de bezorgkosten in je winkelmandje bij te werken:
    • Klik op "Bezorging: Wijzigen" in je winkelmandje
    • Selecteer "Internationale Prijzen"
    • Selecteer je land in de lijst en bevestig.
    Hou er rekening mee dat als je bestelt op de website van een ander land er douane- of administratieve kosten van toepassing kunnen zijn. Als je bijvoorbeeld op onze Britse website bestelt met een bezorgadres in de VS komen er douane- en administratiekosten voor rekening van de ontvangen. Nog een voorbeeld: als je bestelt op onze VS website met een bezorgadres op de Virgin Islands (deel van de VS meer met een specifieke administratieve status), worden er extra klant & administratiekosten gerekend aan de ontvanger.

  • Je bestelling traceren

    Zodra ons team je bestelling met de hand gemaakt heeft en deze is overgedragen aan een van onze pakketdiensten ontvang je automatisch een e-mail met verzendgegevens en een track-and-trace of verzendnummer. Controleer ook je spam map, we raden je aan om Bags of Love toe te voegen aan je contacten.

    Controleer als je geen e-mail hebt ontvangen de status van je bestelling hier met je ordernummer en e-mailadres om een overzicht van je bestelling te zien.
    • Als je bestelling is verzonden zie je:
      • Je bestelling is verzonden via "COURIER"

      • Referentienummer : "00000..."

      • Verzenddatum: "DD/MM/YYYY"

    • Lees, als je bestelling niet wordt weergegeven als verzonden onze "Bekijk Bestelstatus" FAQ.
    We gebruiken verschillende pakketdiensten, afhankelijk van de door jouw gekozen verzendmethode bij het afrekenen. (Je kunt een verzendmethode kiezen in je winkelmandje en nogmaals op de betaalpagina): 
     
    Internationale Verzendingen worden gedaan met Royal Mail International, TNT, DHL, FedEx economy services (gemiddeld 1 week bezorgtijd) of DHL, TNT, FedEx Express diensten (1-3 dagen).

    Neem contact op met de pakketdienst als je na deze tijden en na het online controleren van de verzending nog niets ontvangen hebt.

    Goed om te weten:

    • Werkdagen zijn van maandag tot vrijdag, m.u.v. feestdagen
    • Productietijden en Bezorgtijden zijn twee verschillende begrippen:
      • Productietijd: Het maken van je bestelling, je vindt de gemiddelde productietijd op elke productpagina.
      • Bezorgtijd: De bezorgtijd nadat je bestelling is overgedragen aan de pakketdienst, zie bovenstaande FAQ.
    • Track-and-Trace en referentienummer zijn twee verschillende begrippen. Met een Track-and-Trace kun je je verzending volgen, dit kan niet met een referentienummer.  

  • Productie- en levertijden

    De bezorgtijd begint te lopen als we klaar zijn met de productie. We maken de meeste producten binnen 1-2 werkdagen (de productietijden kun je vinden op de afzonderlijke productpagina's).

    Hou ook rekening met de productietijd bij je bestelling, als je haast hebt kun je het beste contact met ons opnemen via chat.

    Internationale verzendingen arriveren meestal binnen 1 week. Meer info over bezorging lees je hier.

  • Er zit geen factuur in mijn pakket

    We voegen geen facturen toe aan pakketjes. We voegen we douane documenten toe aan verzendingen buiten de EU.

  • Hoe plaats ik een bestelling opnieuw?

     Als je al een account bij ons hebt is het super makkelijk:

    • Log in op je account
    • Klik op je Bestelgeschiedenis
    • Selecteer de bestelling
    • In je besteloverzicht zie je twee opties:
      • Bestel Alle Klik om opnieuw te bestellen
      • Bestel Gedeelte Klik op de items die je opnieuw wilt bestellen en vervolgens op "Bestel Gedeelte"
    Als je geen account hebt kun je op de link klikken in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen om terug te gaan naar je besteloverzicht en opnieuw te bestellen.
    Nuttige informatie:
    • Bestelling van 6 maanden tot 1 jaar geleden: de optie om opnieuw te bestellen wordt niet altijd getoond. Neem contact met ons op via Chat met je ordernummer zodat we je een link naar je ontwerp kunnen sturen.
    • Bestelling van meer dan een jaar geleden :neem contact met ons op via Chat met je ordernummer omdat je afbeeldingen misschien niet meer op onze server staan.

  • Hoe plaats ik een bestelling opnieuw?

     Als je al een account bij ons hebt is het super makkelijk:

    • Log in op je account
    • Klik op je Bestelgeschiedenis
    • Selecteer de bestelling
    • In je besteloverzicht zie je twee opties:
      • Bestel Alle Klik om opnieuw te bestellen
      • Bestel Gedeelte Klik op de items die je opnieuw wilt bestellen en vervolgens op "Bestel Gedeelte"
    Als je geen account hebt kun je op de link klikken in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen om terug te gaan naar je besteloverzicht en opnieuw te bestellen.
    Nuttige informatie:
    • Bestelling van 6 maanden tot 1 jaar geleden: de optie om opnieuw te bestellen wordt niet altijd getoond. Neem contact met ons op via Chat met je ordernummer zodat we je een link naar je ontwerp kunnen sturen.
    • Bestelling van meer dan een jaar geleden :neem contact met ons op via Chat met je ordernummer omdat je afbeeldingen misschien niet meer op onze server staan.

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    • Ga naar de Productpagina van je keuze.
    • Zorg dat je de pagina leest, hier vind je nuttige productinformatie 
    • Klik op de groene "Start ontwerpen" button
    • Selecteer eventuele opties in het tabblad "Product Opties"
    • Klik op het tabblad "Afbeeldingen en Tekst Tools" en upload foto's en/of voeg tekst toe
    Goed om te weten: In de online interface kun je een preview van je product zien. Wij drukken wat jij ontwerpt. We passen je bestelling niet aan. In sommige gevallen geeft ons geautomatiseerde systeem waarschuwingen: oranje (lage kwaliteit), blauw(aspect ratio), groen(afbeelding te klein). Als je waarschuwingen in de design interface negeert kan het zijn dat we contact met je opnemen om te controleren of je ontwerp echt af kunnen drukken zoals het is. Dit doen we om zeker te zijn van de best mogelijke print, maar hou er rekening mee dat deze waarschuwing geautomatiseerde algoritmes zijn die wellicht niet alle mogelijke problemen detecteren in je ontwerp. Als bijvoorbeeld een afbeelding met een resolutie van 72dpi kunstmatig is aangepast en de resolutie is verhoogd naar 300dpi kunnen onze tools die niet zien, de resolutie van de afbeelding blijft slecht. Zorg daarom dat de kwaliteit van de afbeeldingen die je upload goed (genoeg) is.
    Zorg dat je tevreden bent met je ontwerp. Je kunt ook contact met ons opnemen via Chat als we online zijn. We helpen je graag, geef ons je pre-order nummer dat je ontvangt na het opslaan van je creatie met de "Ontwerp Opslaan" button in de design interface.
    Zodra je je bestelling geplaatst hebt heb je nog een paar minuten om deze te wijzigen (bestelling in de "Wachtlijst" of in "Nieuwe Bestelling"), hierna wordt je bestelling gedrukt en kunnen we hem niet meer tegenhouden.