Paypal transactienummers bestaan uit 17 tekens, zoals 45L000000Z0000000
Worldpay transactienummers bestaan uit 10 cijfers, zoals 3371000000
Als je bij het afrekenen kiest voor Paypal kun je betalen met je Paypal-account of "Afrekenen als Gast" om met je kaart te betalen.
PaypalAls je bij het afrekenen kiest voor betalen met Paypal, kun je dit doen door je in te loggen op je Paypal-account, of te kiezen voor "Afrekenen als Gast" en met creditcard betalen.
Klarna
Klarna is een betaaldienst die achteraf betalen mogelijk maakt (14 dagen na het verzenden). De optie om per creditcard te betalen is tijdens het afrekenen nog altijd mogelijk. Het kan zijn dat Klarna een kredietcheck uitvoert, maar dit heeft geen invloed op je kredietwaardigheid.
Veelvoorkomende Vragen:
1. Hoe betaal ik met Klarna?
Binnen 2 dagen na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bericht waar om jouw betaling wordt gevraagd. Je kunt uiteraard ook betalen tijdens het plaatsen van je bestelling. Wanneer je na het plaatsen van de bestelling toch via creditcard wil betalen, kun je naar https://www.klarna.com/nl gaan. Hier kun je je inloggen om je aankopen te betalen.
2. Kan ik met PayPal betalen?
Ja - alle aankopen van Bags of Love kunnen via PayPal worden betaald.
3. Wat is Klarna?
Klarna is een Zweedse betaaldienst die verantwoordelijk is voor jouw betaling. Dit bedrijf biedt steun aan 35 miljoen klanten wereldwijd en meer dan 50.000 webshops. Hun klantenservice is bereikbaar via de online chat, de Klarna-app of telefoonnummer 020-8082852.
4. Ik ben doorgestuurd naar de site van Klarna, klopt dit?
Als jij hebt gekozen voor achteraf betalen (binnen 14 dagen), ontvang je een e-mail met verdere details van Klarna. Deze e-mail bevat een link, waarmee je doorgestuurd wordt naar de betaalsite van Klarna. Via deze link kun je voor jouw aankopen betalen via creditcard of bankoverschrijving (iDeal).
5. Als Klarna me de optie geeft na bezorging (binnen 14 dagen) te betalen, wordt er dan een kreditcheck uitgevoerd?
Klarna kan een kredietcheck uitvoeren om te bepalen of jij de door jou geplaatste bestelling achteraf kunt betalen. Deze kredietchecks zijn niet zichtbaar voor andere partijen of banken en hebben geen invloed op jouw kredietwaardigheid.
Andere veelgestelde vragen:
Hoe wordt mijn factuur verzonden?
Wanneer jij hebt gekozen voor achteraf betalen, stuurt Klarna je een e-mail met de betaalinstructies en een link naar de betaalpagina. Voer het factuurnummer in op de betaalpagina en volg de instructies. Als jij het factuurnummer niet bij de hand hebt, kun je contact opnemen met de klantenservice van Klarna.
Welke informatie moet ik verschaffen om te betalen met Klarna?
Als jij jouw bestelling via Klarna wil betalen, wordt gevraagd om je telefoonnummer en e-mailadres. We hebben je telefoonnummer nodig in het geval we je moeten bereiken. Alle facturen worden verzonden naar jouw e-mailadres. Het is belangrijk dat je ons de juiste informatie verschaft, omdat je anders de betaalinformatie niet ontvangt en aansprakelijk bent voor extra kosten die aan vertraagde betalingen verbonden zijn.
Welke betaalopties heb ik met Klarna?
Je kunt jouw aankopen betalen via bankoverschrijving, creditcard of iDeal. Betaal direct na het plaatsen van je bestelling of profiteer van Achteraf Betalen en betaal na ontvangst van je bestelling via creditcard of bankoverschrijving.
Hoe werkt de betaalpagina van Klarna?
Heb jij jouw bestelling ontvangen en wil je het openstaande bedrag betalen? Ga dan naar Klarna´s betaalpagina payeurope.com en log in met het nummer dat via e-mail naar jou is verzonden en het e-mailadres waarmee jij je bestelling hebt geplaatst. Als jij het overzichtsnummer niet bij de hand hebt, kun je dit opvragen door contact op te nemen met de klantenservice van Klarna.
Ik heb geen e-mail ontvangen met mijn overzicht/betaalinformatie
Controleer of we jouw bestelling hebben ontvangen en neem, indien dit het geval is, contact op met Klarna's klantenservice. Zij kunnen je helpen bij het verschaffen van de juiste betaalinformatie.
Is het mogelijk de uiterste betaaldatum te wijzigen?
Je kunt contact opnemen met de klantenservice van Klarna om te kijken of het mogelijk is de betaling uit te stellen.
Kan ik een bezorgadres opgeven dat afwijkt van mijn factuuradres?
Ja. Wanneer je kiest voor betalen via Klarna, kun je jouw bestelling laten bezorgen op een adres dat afwijkt van je factuuradres. Bij het afrekenen vind je de optie om een ander bezorgadres op te geven.
Hebben jullie mijn betaling ontvangen?
Nadat Klarna jouw betaling heeft ontvangen, ontvang je een betaalbevestiging op het e-mailadres dat jij hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen. Als jij het bedrag hebt voldaan, maar geen betaalbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice van Klarna en verschaf het betaalbewijs.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoelang duurt het voordat het geld wordt teruggestort?
Zodra de winkel jouw annulering of retour heeft verwerkt, wordt binnen 14 dagen de terugbetaling voldaan.
Ik heb een bestelling geplaatst en zie dat er een kredietcheck is uitgevoerd. Heeft dit invloed op mijn kredietwaardigheid?
Bij elke aankoop die via Klarna wordt afgerekend, wordt een kredietcheck gegaan, om te kijken of de beschikbaarheid van onze diensten en producten te controleren. Deze controle wordt uitgevoerd op basis van meerdere factoren, waaronder de hoogte van het bestelbedrag, je bestelgeschiedenis bij Klarna en externe informatie die wordt verkregen van kredietinformatiebureaus.
Deze "kredietcheck" is een minimale controle, die geen invloed heeft op jouw kredietwaardigheid en ook niet zichtbaar is voor andere bedrijven, banken of derde partijen. Voor meer informatie adviseren we rechtstreeks telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van Klarna via 020-8082852 of 0808 189 3333.
In het zeldzame geval de betaling niet gelukt is, kan dit verschillende oorzaken hebben. Controleer de volgende gegevens:
Wat moet ik doen als mijn kaart alsnog geweigerd wordt?
Op onze Nederlandse website www.bagsoflove.nl worden alle prijzen getoond in € (euro).
Als jouw bedrijf gevestigd is in een land dat deel uitmaakt van de EU, kom je mogelijk in aanmerking voor een btw-tarief van 0%.
Particulieren kunnen per bankoverschrijving; bedrijven kunnen ook per PO betalen: