Betalen

  • Betalingsproviders

    Bij Bags Of Love gebruiken we Worldpay en Paypal als betalingsproviders. Hiervoor hoef je geen account te hebben of aan te maken. Dit zijn de enige betalingssystemen die we gebruiken.

    Paypal Transactienummers bestaan uit 17 cijfers, zoals 45L000000Z0000000

    Worldpay Transactienummers bestaan uit 10 cijfers, zoals 3371000000

  • Betalen met Paypal

    Als je bij het afrekenen kiest voor Paypal kun je betalen met je Paypal account of "Afrekenen als Gast" om met je kaart te betalen.

  • Mijn bankkaart werkt niet

    Als je betaling niet gelukt is kan dat verschillende oorzaken hebben. Controleer:

    • Correct factuuradres => je kunt een ander bezorgadres kiezen bij het afrekenen
    • Word je kaart geaccepteerd op onze website? => logo's staan op onze betaalsite
    • Kun je echt online aankopen doen? => controleer dit bij je bank
    • Je doet zelden aankopen online => informeer je bank over deze aankoop

    Wat moet ik doen als mijn kaart geweigerd wordt zelfs als deze elementen correct zijn?

    • In je winkelmandje kun je kiezen voor "Paypal" of "Ga naar beveiligde checkout". Dit zijn twee verschillende betalingsproviders. Selecteer een van deze en probeer het opnieuw.
    • Als je Paypal Account hebt kun je je paypal account gebruiken.

  • Er is geld afgeschreven

    • De bestelling is niet afgerond maar je hebt wel een factuur ontvangen per e-mail met een transactienummer:
      • Neem contact met ons op onder vermelding van je Worldpay / Paypal transactienummer en je pre-order nummer.
      • Worldpay Transactienummers bestaan uit 10 cijfers zoals 3371000000
      • Paypal Transactienummers bestaan uit 17 cijfers zoals 45L000000Z0000000
      • Transactienummers van je bankkunnen we niet achterhalenbij onze betalingsproviders dus die kunnen we niet gebruiken. Gelieve ons alleen Paypal of Worldpay transactiereferenties te geven.

    • De bestelling is niet afgerond maar je hebt meerdere keren zonder succes geprobeerd te betalen. Je “online bankieren” overzichtspagina toont dat er geld is afgeschreven:
      • Omdat de bestelling niet is afgerond hebben we geen betaling ontvangen.
      • Onze betalingsprovider heeft de bestelling eerstgeautoriseerd en vervolgens meteen teruggestort (om uiteenlopende redenen zoals het verkeerde factuuradres, een naam die niet overeenkomt of een andere onbekende reden).
      • Zodra een betaling is geweigerd door een van onze betalingsproviders wordt de betaling automatisch teruggestort. Op dat moment lijkt het alsof de betaling is afgeschreven in je “online bankieren” overzicht maar ze zijn niet zichtbaar bij je transacties (als je screenshots en transactienummers kunt zien). Dit is normaal.
      • Je bank moet deze transacties zo snel mogelijk verwerken. Dit geautomatiseerde proces kost gemiddeld 3-5 werkdagen. Wij hebben hier geen invloed op.

    • Je bank heeft contact met je opgenomen en je transactienummers gegeven:
      • Dit zijn meestal de eigen transactiekenmerken van de bank, we kunnen ze niet gebruiken om een betaling te vindenbij betalingsproviders.
      • Zodra een betaling is afgekeurd door onze betalingsproviders worden de tegoeden automatisch teruggestort. De tegoeden lijken dan afgeschreven in je “online account overzicht” maar je ziet ze niet bij je afgeschreven transacties. Dit is normaal.
      • Soms vragen banken hun klanten om contact met de verkoper op te nemen om om een fax te verzoeken. Wij kunnen aan dit verzoek niet tegemoet komen. Zoals gezegd worden de tegoeden automatisch teruggestort.
      • Je bank moet deze transacties zo snel mogelijk verwerken. Dit geautomatiseerde proces kost gemiddeld 3-5 werkdagen. Wij hebben hier geen invloed op.
    • De bestelling is afgerond na meerdere pogingen. Je “online bankieren” overzichtspagina laat zien dat het geld is afgeschreven:
      • We hebben de betaling slechts eenmaal ontvangen.
      • Onze betalingsprovider heeft de betaling voor je bestelling eerst geautoriseerd en vervolgens meteen teruggestort (om uiteenlopende redenen zoals het verkeerde factuuradres, een naam die niet overeenkomt of een andere onbekende reden) totdat je betaling uiteindelijk gelukt is.
      • Zodra een betaling is afgekeurd door onze betalingsproviders worden de tegoeden automatisch teruggestort. De tegoeden lijken dan afgeschreven in je “online account overzicht” maar je ziet ze niet bij je afgeschreven transacties. Dit is normaal.
      • Je bank moet deze transacties zo snel mogelijk verwerken. Dit geautomatiseerde proces kost gemiddeld 3-5 werkdagen. Wij hebben hier geen invloed op.

  • Converteren naar mijn eigen valuta

    Onze Engelse website www.bagsoflove.co.uk is in Britse ponden £. Alle prijzen op al onze pagina's zijn in Britse pond (productpagina's en design interfaces).

    Als je in een van deze landen woont kun je de lokale website bekijken:
    Als je door je land in een andere valuta betaalt zal je bank deze automatisch omrekenen.
    Kijk op internet voor de wisselkoers van de £ ( we aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor deze wisselkoersen)

  • 0% belasting voor bedrijven

    Als je een bedrijf in de EU bent, kom je wellicht in aanmerking voor een BTW-tarief van 0%.

    • Maak je creatie(s) online en voeg ze toe aan je Winkelmandje 
    • Follow the checkout process up to the payment page. Betaal nog niet.
    • Voer je BTW-nummer in op deze pagina.
    • Neem contact met ons op, bij voorkeur per Chat, Telefoon of E-mail met je pre-order nummer dat je vindt rechtsboven op de betaalpagina zodat wij het kunnen controleren en het tarief van 0% kunnen toepassen.
    • Betaal nog niet. Wacht op onze bevestiging.
    • Zodra je deze hebt ontvangen kun je verder gaan met betalen. Als je betaalt voordat we het tarief van 0% kunnen toepassen op je bestelling kun je de BTW niet van ons terug krijgen.

  • Bankoverschrijving en PO orders

    Individuen kunnen per bankoverschrijving betalen en bedrijven kunnen ook per PO betalen:

    • Ontwerp je creaties online en voeg ze toe aan je winkelmandje.
    • Volg het checkout proces tot aan de betaalpagina en neem contact met ons op, bij voorkeur per chat, telefoon of e-mail met het pre-order nummer dat rechtsboven op deze pagina staat.
    • We sturen je een Pro-Forma Factuur voor je betaling.
    • Stuur ons een betaalbevestiging
    • Wij autoriseren de bestelling
    Goed om te weten: Hou er rekening mee dat we de bestelling pas kunnen verwerken zodra de betaling ontvangen is. Deze betaalmethode kost 1-3 extra werkdagen om je bestelling te autoriseren zodra de bevestiging is ontvangen en wij de betaling binnen hebben.