Ons Retourbeleid

We willen dat jij tevreden bent met je bestelling en zijn dan ook vastberaden om te zorgen dat elke aankoop een blije klant oplevert. Elk product van Bags of Love wordt handgemaakt en er kan dan ook altijd sprake zijn van een menselijke fout. In de meeste gevallen zal onze afdeling kwaliteitscontrole de gebreken identificeren en zorgen dat het product helemaal in orde is, nog voor dit naar jou wordt verzonden. In het zeldzame geval dat er echter iets mis is met je bestelling, horen we dit graag meteen van je. Hieronder lees je hoe je dit moet doen:

Een van onze medewerkers zal je helpen bij het oplossen van het probleem. Dit gaat vaak sneller wanneer jij een afbeelding van het foutieve product evenals een heldere omschrijving van het probleem via e-mail naar ons klantenserviceteam stuurt.

We wijzen je graag op de algemene voorwaarden, die je hebt geaccepteerd bij het plaatsen van de bestelling. Je vindt deze voorwaarden op onze website en in de bevestigings-e-mail van je order.

We handelen in overeenstemming met de volgende voorschriften:

Niet-defecte producten - Wij accepteren geen retouren van goederen die geen gebreken vertonen, omdat de producten speciaal voor jou op bestelling worden gepersonaliseerd.

Voordat defecte en foutieve producten geretourneerd worden, moet er eerst contact worden opgenomen met een medewerker van onze klantenservice. Dit doe je door het volgende contactformulier in te vullen. Nadat de procedure schriftelijk is besproken, kun je het product terugsturen naar Contrado Imaging Ltd (je vindt het adres op onze contactpagina). 

We accepteren alleen geretourneerde goederen die aangetekend worden verzonden. De retourkosten vallen in eerste instantie voor rekening van de koper. Wanneer we het product gecontroleerd hebben en het foutief blijkt, krijg je dit bedrag van ons terug.

Alleen wanneer wij het product in ongebruikte staat ontvangen, kunnen we het probleem oplossen of een vergoeding bieden. 

Let op: we kunnen helaas geen reparaties uitvoeren, wanneer het producten betreft die niet meer in originele staat verkeren of al gebruikt zijn.

In het geval van een klein defect, kunnen we een alternatieve oplossing aanbieden.

Annuleringen

Ons Retourbeleid

Voordat je de bestelling ontvangt:

We weten dat niet alles altijd volgens plan verloopt. Daarom wachten we altijd 30 minuten, nadat jij je bestelling hebt geplaatst, voordat we beginnen aan de productie. Binnen deze 30 minuten kun jij vrijblijvend contact met ons opnemen om je order aan te passen of te wijzigen. Heb je vragen over de bestelling of twijfels over het ontwerp, neem dan contact op met ons vriendelijke klantenserviceteam. Een medewerker helpt je graag bij het beantwoorden van je vragen en kan de volledige terugbetaling voor je regelen.

Wanneer jij een bestelling plaatst via Bags of Love, investeer je niet alleen in een mooi product, maar ook in een goede service. Wij maken en personaliseren elk product met de hand op bestelling. Zodra we starten met het produceren van jouw gepersonaliseerde items, hebben we al geïnvesteerd in de inkten, het transferpapier, de materialen en het personeel. Mocht jij na deze 30 minuten de bestelling annuleren, zijn wij niet meer in staat om het volledige bedrag te vergoeden. We zullen in dit geval dan ook alternatieve opties met je bespreken en mogelijk een gedeelte van de kosten restitueren. Een medewerker van onze klantenservice kan je hier meer informatie over geven.

Wat er ook gebeurt, wij staan altijd klaar om je te helpen. Neem contact op met ons geweldige klantenserviceteam om je problemen te bespreken.

Na ontvangst van je bestelling

We willen dat jij tevreden bent met jouw producten en stellen het op prijs wanneer je contact met ons opneemt wanneer dit niet het geval is. Omdat al onze items op bestelling worden gepersonaliseerd, kunnen wij deze niet doorverkopen. Dit betekent dat er bepaalde zaken zijn die je grondig moet controleren, voordat jij een bestelling plaatst, omdat we dit niet achteraf nog aan kunnen passen.

Controleer de tekst – Als jouw ontwerp tekst bevat, controleer dan goed de spelling voordat je doorgaat met het bestellen van het product. We controleren niet elk woord dat op het product wordt afgedrukt en zijn dan ook niet verantwoordelijk voor mogelijke spelfouten.

Controleer de afmetingen – Op elke pagina staan de maatdetails van het product duidelijk aangegeven (bij kledingstukken vind je zelfs een volledige maattabel). Zorg ervoor dat je de juiste afmetingen kiest en meet indien nodig je eigen lichaamsmaten op. Als je vragen hebt, neem dan contact met ons op, zodat we je kunnen helpen bij het kiezen van de juiste maat of afmetingen.

Bekijk je ontwerp – Je kunt een preview van je ontwerp bekijken op onze website, zodat je volledig zicht hebt op hoe het afgeronde product eruit komt te zien. Gebruik deze functie en controleer of alles op de juiste plek staat. Nogmaals, mocht je vragen hebben, neem dan contract op met onze klantenservice. Het betreft hier alleen een preview die een globaal idee geeft van hoe jouw item eruit komt te zien. De precieze details (bijv. het afloopgebied en de plaatsing van de naden) kun je aanpassen in onze designinterface.

Elke bestelling bij Bags of Love is uniek, vanwege de gepersonaliseerde aard van de producten die jij bestelt. Omdat jouw tevredenheid van groot belang is voor ons, zullen we altijd ons uiterste best doen om een goede oplossing te vinden, wanneer jij problemen ervaart.

Neem bij problemen of kwesties binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op via ons contactformulier; vermeld hierbij je bestelnummer, een korte omschrijving van het probleem en voeg foto's toe van het defecte product. Ons toegewijde team neemt binnen gemiddeld 12 uur contact met je op. Volgens de Europese wetgeving kunnen producten niet worden geretourneerd, omdat ze aangepast zijn volgens de wensen van de klant. Wij kunnen, naar eigen goeddunken, op zoek gaan naar andere oplossingen.