Retourneren van goederen met gebreken

Als een product op enigerlei wijze gebreken vertoont, dan kunt u het binnen 14 dagen retourneren. Bel hiervoor met onze klantenservice op 020 8960 4567 na ontvangst van het product onder vermelding van uw naam of ordernummer. Een klantenservice vertegenwoordiger zal u dan door de retour procedure loodsen, dit wordt vaak vergemakkelijkt door het verstrekken van een digitale afbeelding van het gebrek (samen met een duidelijke omschrijving van het probleem) in een e-mail naar onze klantenservice. In veel gevallen kan er snel actie worden genomen als de onderbouwing van de claim duidelijk is gemaakt per e-mail.


Als de fout niet kan worden geverifieerd via telefoon of email, kan het zijn dat het item teruggestuurd moet worden naar ons voor inspectie voordat een bepaling kan worden gedaan over de toestand van het product.


Gelieve niet uw producten terug te sturen naar Contrado zonder eerst contact op te nemen met onze medewerkers. Wij willen u herinneren aan de voorwaarden waar u op het moment van aankoop op onze website akkoord mee bent gegaan in geval van een online aankoop en in de online orderbevestiging per email.


We zijn vastbesloten om u als klant tevreden te houden en we doen enorme inspanningen om de best mogelijke producten te produceren, maar menselijke fouten kunnen plaatsvinden. Als u niet tevreden bent, laat het ons dan weten. Let op: wij werken in overeenstemming met deze bepalingen:


Niet-defecte goederen. We kunnen retouren van niet-defecte goederen niet accepteren, omdat de producten persoonlijk of specifiek op maat zijn gemaakt voor u.


Om defecte goederen te retourneren moet u eerst contact opnemen met onze klantenservice op 020 8960 4567. Stuur ons een schriftelijke kennisgeving en stuur het product terug naar Contrado Imaging Ltd (zie de contactpagina voor het adres).


We zullen alleen geretourneerde goederen erkennen als ze aangetekend worden verzonden, zodat u een bewijs van aflevering heeft. U moet de verzendkosten voor het terugzenden van de producten voldoen, maar we vergoeden de verzendkosten naar eigen inzicht nadat het product in kwestie opnieuw is gecontroleerd. Als wij in gebreke zijn dan zullen we de verzendkosten vergoeden.


Alleen als we het item in zijn originele staat ontvangen, kan Contrado het defecte product opnieuw maken of repareren. Let op: als het product niet in een ongebruikte toestand is dan zullen we niet in staat zijn om u een oplossing te bieden, tenzij er sprake is van slecht vakmanschap dat we kunnen repareren.


Wanneer er kleine fout is gemaakt kunnen we een alternatieve oplossing voorstellen.


Het is zeldzaam dat zich problemen voordoen en als dat zo is, zie hier feedback van onze klanten: